tisdag, september 05, 2006

Skämma-bort-mig-dag

Idag har jag haft en riktig skämma-bort-mig-dag!

Dagen inleddes med fotvård på förmiddagen - sååå skönt!

Efteråt blev det en lång fika på IKEA med bästisen L, och förstås lite shopping!
Vem kan gå på IKEA utan att handla åtminstone 3 paket servetter? ;-)
Jag kan det inte och tro inte att det stannade vid servetterna, nej då, det blev varsitt gosedjur till pågarna - en haj till E och en bläckfisk till A.
Och det blev små kort att ha som tavlor i köket (om maken hade gillat dem vilket han inte gjorde).
Ramar till korten, som istället hamnar på en tavellist med foton i, eftersom maken inte gillade korten...
Och 2 st fleecefiltar som ska skydda bilsätet från smutsiga pojkskor.

Ikväll har jag varit med samma bästis L hemma hos andra bästisen A och fått lite ansiktsbehandling med hjälp av en Mary Kay-säljare.
Tvillingmamma även hon, en trevlig prick!
Dyrt, dyrt, dyrt, men shit vilka bra grejer!
Vill bara nämna att maken höll på att svimma när jag berättade vad de små tuberna i min lilla påse kostat...

På köpet fick jag en avslappninsgskiva av bästis As man J, som han så vänligt ordnat åt mig!
Den ska testas i morgon!

NU ska jag sova - om jag kan.
Gonatt.

Inga kommentarer: