tisdag, september 19, 2006

Mina underbara vänner!

Igår var jag och mina bästa kompisar, L och A, på make up-kurs i Malmö.
Hos Mary Kay - samma företag som vi gick på hudvårdskurs och handlade för en förmögenhet av för nån vecka sen...
De har verkligen superbra produkter måste jag berätta - helt osponsrat! ;-)

Vi fick i alla fall lära oss hur man lägger en fest-make up, sorgligt nog är vi alla 3 över 30 och hopplöst okunniga inom detta område fram tills igår kväll.
Men oj, va snygga vi blev!:-D

Innan vi åkte dit fick jag min födelsedagspresent, lite i efterskott eftersom vi inte setts sen dess.

En biljet till GREASE - THE MUSICAL på Nöjesteatern i Malmö!!!
De har köpt varsin egen biljett oxå så vi ska ha en riktig tjejkväll!
Jag blev verkligen jätteglad - så superroligt!

Stoooooooor kram på er igen, tjejer, om ni läser det här!

Inga kommentarer: