söndag, september 10, 2006

Födelsedagsfirande





Jaha, då var födelsedagen över!

Vilket Scrapper's Paradise det har varit idag!
Av mina föräldrar och min syster fick jag:

2 st postbound album (behöver jag säga att jag redan satt in en massa plastfickor med LOs i dem?! )
1 pappersförvaring i plast 2 mönstrade papper (de sista från Panduros rea)
4 olika set med stämplar
2 st stansar
2 paket med band
Av min svägerska (med familj) fick jag:
2 olika scrapbookingkit med 6 mönstrade papper, 3 ark olika sorters stickers.
Det ena setet var Basic Grey, det andra Brenda Walton.

Sen fick jag lite pengar och lite presentkort oxå förstås, på både kappahl och IKEA.
Och blommor.
Sen innan hade jag ju fått mina foamstampalfabet och 3 Wilma o Ludwig-stämplar av maken!

Vi bjöd på kallskuret: ett fat med gravlax + potatissallad och ett fat med kycklingfilé och fläskfilé + potatisgratäng - gissa vad vi ska äta till lunch i morgon...
Ändå åt nog alla 3 portioner var!

Pågarna var i extas, de hade både kusin E och storkusinerna L och J att leka med.

Storkusinerna fann varann direkt och hade jättekul ihop:
L: "Men jag vet att jag alltid kommer på E och As kalas!"
J: "Va bra, för det gör jag med, då kan vi ju leka varje gång!"
Det såg ganska roligt ut, de var nästan precis lika stora och då är L bara 5 år och J är 8 år!
.
Jag var trött, vaknade med huvudvärk i morse och har sen städat och tagit hand om pågarna hela dagen, medan F har fixat och gjort i ordning i lokalen och burit ut alla grejer och så.
Men det var en trevlig kväll, jag hade roligt även om jag mest satt tyst och lyssnade på de andra.
Förstod inte varför alla hela tiden frågade hur det var med mig, förrän jag såg kortet jag fastnat på ikväll.
Jag såg trött ut...
Likväl sitter jag här istället för ligger i sängen i sängen och snarkar, får väl ta och ändra på det!

Första bilden visar en av de vackra buketter jag fick, visst är solrosor fantastiska?!
På andra bilden står mina kära pågar redo för sängen, men inte redo att slita sig från snacksbordet! ;-)

1 kommentar:

C sa...

Grattis här med!!!!