tisdag, september 19, 2006

Mer onödigt vetande

1. Tre namn jag lyssnar till: Mamma, älskling och L
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Pålitlig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Blyg
4. Detta är jag rädd för: Att förlora de jag älskar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Egen tid, och en massa pussar och kramar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Äta fisk, sätta i/ta av örhängen, umgås med spindlar
7. Detta tycker jag om att göra: Scrappa och skriva
8. Detta vill jag göra just nu: Åka på semester till sol och värme
9. Bästa känslan: att vara älskad
10.Värsta känslan: sorg och svek
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: omtänksam, kärleksfull, pålitlig
12. Är du kär just nu: Ja
13. Jag vill gifta mig: Jag har redan gift mig
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barnbarn, vara frisk, vinna en massa pengar
15. Min käraste ägodel: Mina foton på familj och vänner
16. Något jag vill ha i present: en spa-helg
17. Detta har jag på mig just nu: strumpor, jeans, trosor, BH och t-shirt
18. Favoritkläder: Jeans och tröja
19. Favoritdjur: katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: vanligt radioskval, Van Morrison, reggae
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Crazy (?), You're beautiful, hmmm, kommer inte på fler
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast : Svenska Tråkigast: Samhällskunskap
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag gillar: Allt av Stephen King, men jag är allätare av böcker
25. En film jag gillar: Narnia
26. TV-program jag gillar: LOST, CSI i alla varianter
27. Favoritdoft: Flower by Kenzo
28. Detta äter jag gärna: glass
29. Dricker helst: Pepsi Max
30. Favoritgodis: Zoo
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Var som helst, bara det är varmt
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 177 cm
34. Jag tror på: ödet.
35. Jag spelar: Tetris, poker och Settlers
36. Person jag beundrar: Hmmm... Min mamma
37. Så här bor jag: I radhus med hörntomt
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga, men en är på väg ditåt
39. Det här tänder mig: Komplimanger
40. Det här gör mig avtänd: elakhet
41. Favoritfärg: blå
42. Favoritcitat: Är inte mycket för citat
43. En hemlighet jag vet: Det är en hemlis
44. Bästa present jag fått: Min första bil, min älskade Talbot!
45. Senast köpta skiva: Peter Jöbacks senaste och en samlingskiva med Extreme
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina läppar och mitt hår när det är nyklippt
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina lår och min mage
48. Udda förmåga/egenskap: Jag lyckas klanta till det mesta.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt
50. Två personer jag vill ska göra detta test: A och L

1 kommentar:

C sa...

Kul!
Kul att du antog utmaningen och kul att läsa!