söndag, december 26, 2010

Sammandrag dag 22-26

Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Jag har faktiskt inga särskilda låter jag lyssnar på vid särskilda tillfällen. Oftast lyssnar jag på radio och då bestämmer ju nån annan musiken!

Dag 23 - Ett annat ögonblick

Hmm...
Ett annnat ögonblick som jag alltid minns är från den där kvällen den 3 maj 1997.
Vi hade kommit in på Dubliner's efter att ha träffat Fredrik och J utanför, Fredrik och jag var snabbast med att hänga in jackorna och fick vänta nån minut i baren på de andra.
Vi bytte några ord, tittade varandra i ögonen och där och då visste jag:
Den här killen är något speciellt, den här killen är killen jag väntat på!
Och det var han ju!

Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på


En plats jag varit på, där jag bott i 11 månader, en plats jag någon gång vill återvända till.

Dag 25 - Det här får mig att må bättre

En kram från mina barn.
Ett telefonsamtal eller sms från en kär vän eller familjemedlem.
En kommentar från någon som bryr sig.
En stund med bästa vännerna.
En stunds scrappande.
Ett glas gott vitt vin.
En god måltid.
En stund på soffan med en bra bok.

Dag 26 - Det här får mig att gråta

Tankar på Fredrik.
Tanken på att något ska hända även mina barn eller någon annan av mina nära och kära.

Inga kommentarer: