tisdag, december 14, 2010

Dag 13 - Det här åt jag igår

Oj, och jag som skriver en dag efter pga operationen, ska jag komma ihåg vad jag åt i förrgår?!

Hmm...

Till frukost drack jag en kopp te och åt en bit hönökaka med ädelost på, och en dl yoghurt med äpple, kanel och vaniljsmak.
Till lunch blev det nånting - jag kan verkligen inte komma ihåg vad vi åt!
Till middag åt vi grillad kyckling med pommes, fetaost och sallad.
Apelsin till efterrätt. (skuren i klyftor och bara sugen på eftersom jag inte kan äta "apelsinskinnet")
Till middag 2 åt jag samma som middag 1.
Och sen blev det lite popcorn till filmen i tv-soffan!

Ingen bra matdag med andra ord, jag får inte skippa mellanmålen så här som jag gärna gör när jag är hemma.
Pågarna åt ju tex en frukt till mellanmål, men tror ni jag tog en?
Jag ska ju äta 6-7 mål om dagen...

Inga kommentarer: