söndag, december 05, 2010

Dag 06 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv



Hahaha, inte världens bästa foto på mig, men jag ser ju glad ut i alla fall!

Och så var det 15 intressanta fakta om mig.
Ja, frågan är ju hur intressant det kan bli...
Men här är 15 fakta i alla fall:

1. Jag har pluggat astronomi på Lunds Universitet.
2. Människan har 26 ben i var fot, jag har haft 27 - det extra benet är bortopererat ur bägge fötter efter att aggressiva fotbollsmotståndare sparkat loss det först...
3. Jag har vistats olagligt i USA i 10 månader 1992/1993.
4. Jag har gått ner 29 kilo på 15 dagar en gång. (och det var inte efter min GBP)
5. Jag har spelat både fotboll och volleyboll i lag.
6. Jag har varit med i 2 trafikolyckor inom en timme.
7. Jag har dejtat en brasiliansk diplomatson - som dessutom kom till Sverige och hälsade på mig något år senare.
8. Jag har jobbat på mack i 4 år (under tiden jag pluggade) och är en hejare på att kolla olja och byta glödlampor på gamla bilar!
9. Jag är väldigt kräsen men gillar grejer som bruna bönor, vegetariska "köttbullar" och mögelost.
10. Jag har levt på PB & Jelly sandwiches och Hot Fudge Sundaes i nästan ett år och ändå gått ner i vikt.
11. Jag har en Iphone 4!
12. Jag är beroende av Pepsi Max.
13. Jag är en väldigt bra bilförare, men en väldigt dålig parkerare.
14. Jag hatar att stryka - till exempel så hänger faktiskt gardiner till sig...
15. Jag sorterar mina kläder i garderoben, och mina böcker i bokhyllan, efter färg och inget annat.

2 kommentarer:

Gitte sa...

Tack för denna intressant fakta....jag betvivlar att jag ens kan komma på ngt.... men det kommer väl...igång ...

Kate sa...

Mycket rolig fakta om dig :)