fredag, december 17, 2010

Återhämtning...

... är vad som står på agendan här hemma nu.

Jag har världens bästa familj och vänner som hjälpt mig massor med pojkarna och annat i veckan - tack, ni är guld värda!
Idag föll jag för pågarnas övertalning och tog dem med mig hem efter skolavslutningen idag.
Det gör jag ju inte om i första taget, kan vi vara överens om.
Nästa vecka ska de vara sina timmar på fritids!

Idag var också första gången jag var uppe på benen ordentligt och ute ur huset.
Innan har jag inte gått längre än till brevlådan och hämtat posten!
Men idag gick jag och lämnade pågarna i skolan och hem igen.
Sen tillbaka igen 9.30 för skolavslutning med uppträde i idrottshallen.

Alla förskoleklasser uppträdde med ett dansnummer till "Manboy", pågarna stod i första raden och var sååå duktiga!
Särskilt Emil verkar ha ärvt Fredriks känsla för musik och dans, han var superduktig!

Annars så har jag mest legat i soffan och vilat.
Jag har varit väldigt trött och haft en del ont, inte vrålont, men sådär lagom molande ont så man blir på dåligt humör hela tiden!
Men idag kunde jag för första gången sitta ner ordentligt i alla fall, så det går framåt.

Jag är i alla fall supernöjd än så länge!
Bröstlyftets resultat är superfint redan, det bådar gott för det slutliga resultatet.
Låren är fortfarande väldigt svullna, men det kommer nog att bli bra så småningom!
Jag kommer aldrig ha perfekta ben, men jag kommer i alla fall att vara av med allt daller och det var ju det jag ville!

1 kommentar:

kattiiiiss sa...

Var rädd om dig!

Kram