fredag, maj 01, 2009

På väg till Danmark...

... är pågarna just nu.
Med faster, hennes man och storkusin J.
Som de har tjatat om den här dagen, pågarna!
"Mamma, NÄR ska vi till Zoo med T och N?!

Så gissa om de blev lyckliga när jag igår kunde säga:
I morgon ska ni åka till Zoo!

De har fått med sig en egen kamera så jag hoppas på att få se många fina bilder sen, de har ju ärvt kameraintresset från sin mor...

Själv ska jag släppa in golvläggaren i nya huset och sen tillbaks till gamla huset för att packa, packa och åter packa...
Om en vecka går flyttlasset och nästan ingenting är packat än...

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Låter som en skön dag för killarna Klart spännande att få komma till Zoo.
Hoppas att det kommer gå bra med packandet för din del med.Kan kanske var lite skönt att få var själv när man packar.
Hoppas vi får se lite bilder från killarnas äventyr sedan.
KRAM Christina

Anneli sa...

Man ser fram emot att flytta och varje gång tänker jag att nu ska jag packa i god tid och rensa ut allt onödigt, mina två senaste flyttar har misslyckats med planeringen, för 7 år sedan hade jag en gosse på tre månader som krävde mycket tid, dessutom hade jag en ryggskada efter ett fall i duschen precis efter förlossningen.
Flytten till vårt nuvarande hus, var också tuff. 1/8-05 kom Simon och den 2/8 skrev J på alla papper och fick nycklarna. 6-7/8 gick flyttlastet. Jag har fortfarnade flera kartonger som ska sorteras med viktiga papper, men lusten kommer aldrig till att göra det.

Önskar dig Lycka till med flytten, du verkar ha många vänner/familj som hjälper dig och det är Guld värt! Kram