måndag, maj 11, 2009

Emil tappat tand igen!

Jepp, idag, äntligen, tappade Emil sin andra tand.
Han har konsekvent undvikit att rucka på den för att han tyckte det var läskigt när den första trillade ut...
Men idag åkte den när jag borstade tänderna på honom i morse, trots att jag bara precis nuddade vid den!

Jag hade ju lovat bilder på de andra gluggarna så här kommer alla fyra bilder!


Axels första glugg.


Axels dubbelglugg.


Emils första glugg.


Ett stort hål bredvid den nya framtanden på Emil.

2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Tjusiga gluggar!
Felicia har en där uppe som är jättelös nu, men hon drar inte ut den. Så vi får väl vänta tills den lossnar.

Kram kram

V sa...

Heej där! Snubblade in på din blogg och fick se de härliga gluggarna. Sån dubbelglugg har min son också! Lite kul att se det på barn som faktiskt inte var allt för olik min son.. Uscha va jag svamlar! *s* Ha det gött!! // Veronica