tisdag, augusti 15, 2006

Utmaning

1. Min mamma …är klok och duktig på det mesta, hon är min trygghet och jag ringer henne alltid så fort jag behöver råd och stöd!
2. Min mormor …har alltid varit snäll och världens bästa, åldern och morfar har tyvärr gjort henne bitter på senare år.
3. Min morfar … var av det gamla gardet, jag älskade honom för att han var morfar, men egentligen var han sträng och levde livet uppassad av mormor som inte vågade/visste annat.
4. Min pappa …ställer alltid upp, hamnar ofta vilse, har lätt till tårar, men svårt att prata om känslor och är den klumpigaste jag känner förutom mig själv.
5. Min farmor …är inte min biologiska farmor, men min farmor var hon, hon var rund och glad men mer än så minnns jag inte.
6. Min farfar …dog innan jag föddes.
7. Jag ...får ofta höra att jag är klok, förutom det är jag kräsen, virrig, klumpig och ganska lat, ärlig, pålitlig och gör allt för min familj och mina vänner.

Inga kommentarer: