fredag, november 20, 2009

Lite foton

Det har varit dåligt med foton på ett tag så här kommer en liten uppdatering i bilder.


Här är jag i några av mina nya kläder köpta efter mitt Personal Shopper äventyr.


Den mysiga koftan på.


Och sen på med jackan! (ser att det ser lite roligt ut över magen, men det beror nog på fotograferingsvinkeln, det är som sagt var Axel, 5 år, som fotar mig så det blir lite underifrån!)


Och här har vi den söta namnsdagspojken, Emil.


Ja, precis vad jag önskat mig!


Stor kille utan tänder!

Handlat på IKEA igår, ny golvlampa och ny vas:


Tjusigt, va?


Sååå härlig färg!


Visst är den snygg?
Hmmm, undrar var jag kan placera en matchande bordslampa? ;-)

Nu ska jag och Emil hämta Axel.
Önskar er alla en trevlig helg!

7 kommentarer:

Lina sa...

Va...har du varit på IKEA utan mig ;)
Men jag måste hålla med, lampan och vasen är supersnygga!

Tvillingmamma Lotta sa...

Haha, för jäkligt av mig, jag vet!
Men du jobbade ju faktiskt... ;-)

Linda/Gulligullan sa...

Supersnygga du!! ♥

Ha en trevlig helg, du och pojkarna!

Anonym sa...

Jättesnygga kläder du har shoppat framförallt gillar jag stövlarna.Du passar så bra i dessa kläder !

//Susanne F

Anonym sa...

Vad snygg du är hjärtat! Och vad fint ni har det.

Kram

Psst... Var med och tävla.
http://annemoije.blogspot.com/2009/11/tavling_20.html

Soulsister sa...

Superfina köp, gillar jackan som tusan! Passar toppen till stövlarna.

pysselpetra sa...

Hej Lotta, supersnygga kläder och inredning!
Det var länge sen jag tittade in hos dig, men jag har tänkt på dig och din stora förlust och undrat hur du mår.
Jag går sällan in i din blogg för jag börjar alltid att gråta när jag läser det du skriver. Men jag önskar dig all lycka med sorgeterapeuten.
Kram
Petra