lördag, november 07, 2009

Lite ditt och datt

Snodde den här på söta K8ans blogg för att ha nåt att göra på tågresan mot Jönköping.

1. Hur gammal är du om fem år?
41 (shit!)
2. Vem var den senaste du träffade?
Bonussvärfar som skjutsade mig till station 6.20 i morse.
3. Hur lång är du?
175-177 cm beroende på hållningen
4. Vilken var den senaste film du såg?
The Proposal
5. Vem ringde du senast?
Lina
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Okej" till Tessan (tessalonikas, inom scrapvärlden)
7. Vad är dagens planer?
Anlända till Jönköping och ansluta till det härliga gänget tjejer som utgör Scrappizbloggens redaktion!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta sedan 1973.
10. När såg du senast din mamma?
I går kväll.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du idag?
05.00 *gäsp*
13. Har du någon gång hittat en katt?
ja
14. Vilken är din favoritplats?
I soffan mellan mina 2 sötnosar
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vid diskhon
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn?
Spindlar, precis som nu.
18. Vem fick dig att skratta senast?
Emil och Axel
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Det står en back i garderoben...
20. Har du stationär eller bärbar dator?
En av var.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
beror på hur varmt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3, en till mig och an var till pågarna.
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
Absolut, men det var lääänge sen.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota om det är sommar
25. Är du social?
Med mina närmaste
26. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's Half baked
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa, shoppa, sätta pengar i huset.
28. Tycker du om kinamat?
Ja, jag älskar Kinamat.
29. Tycker du om kaffe?
nej
30. Vad dricker du till frukost?
Laktosfri mjölk
31. Sover du på någon särskild sida?
I mitten
32. Kan du spela poker?
Ja
33. Tycker du om att mysa?
Det gör väl alla?
34. Är du en beroendemänniska?
Ja...
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej
36. Vill du ha barn?
Jag har redan två, men vill egentligen ha en till.
37. Kan du några andra språk än svenska?
Har varit flytande i engelska, kan lite tyska med.
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, dan innan studenten...
39. Föredrar du havet eller en pool?
pool, mindre sand i bikinin då.
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Mina barn.
41. Äger du dyra smycken?
Nej
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
SJs frukost på tåget
43. Vem är den roligaste människan du känner?
Mange
44. Välj ett ärr på din kropp?
Det största är efter kejsarsnittet
45. Vad har du för ringsignal?
Sony Ericsson standardsignal
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja, några stycken
47. Flirtar du mycket?
Det händer
48. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos mamma o pappa, av syrran.
49. Kan du byta olja på bilen?
Byta nej, fylla på Ja
50. Har du fått fortkörningsböter?
nej
51. Vilken var den senaste bok du läste?
En bra dag att dö - kommer inte ihåg författarens namn
52. Läser du dagstidningen?
nej
53. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, amelia
54. Dansar du i bilen?
nej
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Mix Megapol
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
koden till mitt huslarm
57. När var du i kyrkan senast?
På minnesgudstjänsten förra lördagen
58. Vad ska du göra nu?
Strax byta tåg i Nässjö.

3 kommentarer:

Gitte sa...

Det är ngt lustigt med såna här tidsfördriv listor.... så jag snodde den till mig.....
Hoppas du haft en skön helg, med dina scrappvänner o det behöver du.
Kram gitte

Anonym sa...

Å jag var också i Jönköping igår... fast i ett helt annat ärende... :) nämligen IKEA och A6, handlade presenter till mina snart 7-åriga killar. :) Hoppas du hade det bra på träffen. Kram Helena, BoS (Emil och Pontus)

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar