lördag, september 06, 2008

Scrappiz-scrappat!


Jag fick beställning på ett album som var tänkt att ha som gästbok/scrapbok till ett bröllop och dop. Inuti finns vita papper, jag har dekorerat framsidan. En perfekt present!


JAg körde en artikel med 5 sätt att använda mönstrat papper på Scrappizbloggen, här är mitt första bidrag. Hur man kan använda papper från flera olika tillverkare.


Och här är hur man kan "blocka" en bakgrund med olika mönstrade papper.


Att man kan stämpla på mönstrat papper för att slippa färglägga.


Den här är till en utmaning där du slår med två tärningar. Antalet prickar visar antalet saker du får använda på din LO! Jag fick använda 4 saker. Cardstock och foto räknar jag som bas och sen ahr jag använt mönstrade papper från 1 tillverkare, 1 journalingtag, 1 epoxysticker och 1 titel.

2 kommentarer:

Nemi sa...

Åh, så kul att få se! Och ÅÅÅÅÅHHHH, vad duktig du är!!!

Tack för titt och inspiration! (Har precis beställt massa papper, ser fram emot att få dem och att börja scrappa så smått igen efter ett års paus i scrappandet.)

Kramar, N

kattiiiiss sa...

Du är så himla duktig Lotta.
Jag älskar den där "njutabilden" Underbara färger! Kram