söndag, september 28, 2008

Scrapmässa i Helsingborg

Idag har jag varit på scrapmässa i Helsingborg!
Åh, vad jag har längtat!
Eftersom jag tvingat in A och L i scrapvärlden så var de ju tvungna att följa med på mässan - sååå trevligt att ha någon som verkligen är intresserad med sig, istället för en totalt ointresserad make! ;-)
Träffade min chef på Scrappizbloggen - TACK för en trevlig fika, Sara - det var sååå kul att få träffa dig och prata med dig live!

Det här köpte jag och jag är helnöjd!

2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Massa fina saker du har inhandlat!
Kram

Nemi sa...

Åh, så mycket fint du har köpt! Ser fram emot att få se fina alster med dessa!

Jag vill också kunna gå på scrapmässor!!! Finns inget sånt här i närheten så vitt jag vet i alla fall. Det verkar vara ett helt paradis på mässor med massa underbara produkter och en massa underbara likasinnade.

Kram, N