tisdag, september 16, 2008

Personlighetstest

Jag hittade ett personlighetstest: 41 frågor.

Det stämde precis!

Så här står det:
Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Lite "roligt" dock att det står förskole- OCH dagispersonal - förskola och dagis är ju samma sak, förskola är ju dock det korrekta ordet.

3 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med er.
Jag "snodde" ditt test :-)
Jätteintressant faktiskt, stämde ganska så bra.

Hälsa familjen!
Kram på er

Lena sa...

Jag gjorde också testet, stämde på mig också

Camillas blogg sa...

JAg ville såklart också göra testen, och fick precis samma resultat som dig! Stämmer faktiskt en hel del!

Kram Camilla