måndag, september 08, 2008

Blandad kompott

Idag var jag och pågarna och hälsade på våra gamla grannar Katarina, Felicia, Hanna och Lucas i deras nya fina hus!
Tack för en trevlig stund och den goda äppelpajen som åtminstone jag uppskattade! ;-)
Nästa gång får vi börja med att slänga ut dem så att Emil inte är så blyg!

Nu ett gäng bilder:

Scrappat efter ScrapAddicteds skiss - glömde dock skicka in den!


Scrappat med rosa - inte vanligt...


Emil han får en så härlig min när något inte riktigt går so han tänkt sig, eller när han blir lite generad, han liksom skrynklar hela sin söäta lilla näsa! Här är minen fångad på bild, åtminstone från sidan!


Sportacus i Lazytown har precis visat hur han bäddar sin säng och gör alla andra morgonbestyr, då rusar Emil upp på rummet och säger i trappen på väg upp: Jag ska bädda min säng! Här visar han stolt resultatet!


Axel kan ju inte va sämre! (Obs, deras pappa har fotat, inte jag)


Axel låtsas at han är "Sonix" - visst är han söt i flätor!?


Axel låg och tittade på film i våra sängar och jag hör plötsligt: Mamma, kom! Kom och titta vilket högt torn jag byggt!


Varför sitter han med en kudde på huvudet och tittar på teve??? (Emil)


Bagheeras klätterställning!


Igår gjorde jag nåt jag aldrig gjort men behövt göra i några år nu - klädde om våra matsalsstolar! Här är de före, vita och fläckiga...


Och så här blev de! Nu jäklar kan gästerna spilla utan att det syns i första taget!

Och nu ska jag gå och sova, imorgon är en stor dag - min 35-årsdag!
Gonatt!

4 kommentarer:

Gitte sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Kära Jungfru, precis som jag. Härliga bilder som liksom "talar" till en. Och gud vad kissekatten kan klättra o riva "bara" där i sin ställning. Det är ett av mannens argument till varför vi inte ska ha katt, att de river sönder saker. Men jag menar på det att det vet man ju inte.... o jag är beredd på att ta den risken men inte han..

Anonym sa...

Stort grattis kära Lotta! Hoppas att du får en underbar dag! Hälsa med dig! Grattiskramar från oss!

ps. hälsa grattis i efterskott till T från L!

Lena sa...

Grattis på 35-årsdagen !!!!!!

Anonym sa...

Tack Gitte, Anna och LEna!