tisdag, september 09, 2008

35

Jaha, då är man 35 då.

Trettiofem...
Cheesuz!
*chockad*

6 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Jösses!!
Så sa du inget igår ;-)

Stort HIPP HIPP HURRA och Grattis ifrån oss alla här.
Hoppas att du har haft en fin dag.
Nyfiken på presenterna såklart hihi

Bamsekramar från oss!

Tvillingmamma Lotta sa...

Hahaha!

Tack!

Nej, jag tänkte säga det när vi pratade om Hs födelsedag på lördag, men sen började vi prata om annat! Sen tänkte jag inte mer på det.

Jag fick en ny cykel + rosor av Fredrik, pengar + blomgrupp av svärmor, ljus o servetter från kollegorna, blomgrupp av min bästa kompis m familj och en massa scrapgrejer av scrapvänner!

Från mina föräldrar får jag på fredag, de andra får jag presenter av när vi har Fredriks o mitt gemensamma kalas i november! ;-)

Kram, Lotta

Pia sa...

Grattis, grattis!! Och du - 35 är väl ingen ålder;-)

Fast man kan bli lite chockad ibland när man kommer ihåg vilken siffra det eg är på ens ålder - man var ju 25 alldeles nyss, ju!

Nemi sa...

Oj, det missade jag helt... Ett stort JÄTTEGRATTIS från oss!!!

Kramisar i massor,
N

Camillas blogg sa...

Grattis Lotta! Och 35 år är väl ingenting- låter ju SÅ ungt :)
Själv fyller jag ju 40 år nästa år!

Kram Camilla

Anonym sa...

Men du, då är vi ju lika unga du och jag! ;-) Nu har jag hittat hit!