måndag, september 15, 2008

Födelsedagsswapp x 2 (uppdaterad 19/9)

Jag är med i 2 födelsedagsswappar på Scrappiz så lagom till min födelsedag (och lite efter) började det droppa in små spännande paket här hemma:


från Mimmelie


från nordmyra


från Heffaklumpen


från Krumeluran


från Camillam


från Sasha


från Mella


från Design-Annique - ett dubbelpaket eftersom vi är med i 2 swappar bägge två


från StinaD - ett dubbelpaket även här


från Malena


från mia.t


från Tesslan6


från Maldis


från Anki


från Elsa - dubbelpaket

1000 tack för alla fina paket!

Och bara så ni vet; i fortsättningen får alla ett kort av mig - det var ju väldigt mycket lättare att hålla reda på vad som var från vem när det låg ett kort med på fotot! ;-)

1 kommentar:

Anki sa...

Jättefina saker!
Bra mitt kom fram också till slut, hoppas lite på bild här...:)

Börjar längta tills det är min egen tur nu ju hihihi...

Grattis än en gång!