måndag, september 15, 2008

Scrapfeber på Magdas

Det har varit Scrapfeber på Magdas hela helgen lång - så ni kan tro jag har scrappat!
Tack för sällskapet i lördags, Lina!
Vi måste scrappa ihop oftare!
Ja, A - det gäller även dig, nästa gång godtas inga ursäkter! ;-)

Det här fick jag gjort:

En känsla av rörelse


En känsla av stillhet


Inspireras av något i hemmet - såg den fula bården vi inte bytt ut sen vi flyttade hit och tänkte genas på höstkorten med Emil


Inspireras av något i hemmet


Shabby chic - sååå kul att göra något så totalt olikt min egen stil!


Magdas Scrapkit-utmaning


Närbild


Förmedla en känsla av ilska


Tänk city chic - Sex and the City; jag har förstås använt mina Luxe Design papper ur kollektionen Luxe and the City, serien Carrie.


Använd en motivstämpel på din LO. Usch, den här blev intebra, gillar upplägget men nej, jag har gjort mitt sista försök med de här papprena och stämpeln var ju ett sommarhus - helt fel för en jul-LO!


Journalingutmaning - skriv om något som gjort dig riktigt glad!


Skissutmaning - en trogen tolkning


färgutmaning - rosa, brun, vanlij


glitter och glamour


närbild på glittret

2 kommentarer:

Emma sa...

Du har ju gjort sååå mycket och fint under febern! Min favvis är rörelse-layouten, den är så härlig med sonen som typ hänger i luften :) Härligt med den nya familjemedlemmen också, kissen är för söt :)

Nemi sa...

Alltid lika roligt att se dina fina alster! Är så impad över hur duktig du är och hur mycket du får gjort!

Kramisar!