lördag, september 06, 2008

Jätteuppladdning scrap...

Åh, vad jag är dålig på att uppdatera scrappandet!
Så här kommer en jätteuppladdning:


Kusin Jonathan fyllde 10 år och fick det här kortet, där jag använt mina nya stämplar från Easer! ÄLSKAR DEM! (Ringen + grattistexten)


Här har jag liftat Pysselpetra i scrapliftutmaningen på Scrappiz.
Tack för inspirationen, Petra!


Här har jag testat den nya bubbelplasten med jättestora bubblor - ingen höjdare faktistk. Jag föredrar den vanliga storleken, men jag ska prova en storlek mindre oxå!


Här har jag stämplat blommor på mönstrat papper, smidigt att slippa färglägga!


Ett bröllopskort till försäljning


Ett till


Till Scrappizbloggen - visst är Luxe Design-papprena underbara!


Till Scrappizbloggen igen, jag har scrappat i analoga färger. Gillar verkligen färgkombon som jag aldrig skulle använt utan den här utmaningen!


Till Scrappizbloggen - scrappa vardagen! Här är det hela vägen hem från dagis som fotats och scrappats.


Kort till Gustav 4 år


Kort till Edwin 4 år - samma beståndsdelar som ovan, men jag gillar detta bättre!


Till skisstävling på Scrapperiet! Visst är Bagheera söt? Och visst är KaiserKraft-papprena härliga?!


Till materialutmaning på Hobbyhuset!


Ett gammalt kort som inte blivit scrappat än, men här hittade jag det perfekta pappret! Försökte med hjälp av cardstock få pfotot att påminna om ett polaroidfoto, det blev rätt bra!

1 kommentar:

Lena sa...

Här är det rensning som gäller och hela köksbordet är fyllt med scrapingsaker :) resterande familjemedlemmar är inte så glada, inga måltider i köket just nu. Jag har inspirerat min kompis med scraping men hon gör i första hand kort, fick ett underbart när jag fyllde år.