tisdag, oktober 24, 2006

Trött, trött, trött...

E har haft feber sen i söndags kväll, igår upp i 39,5 mitt på dagen, idag strax över 38.
Så precis som i helgen har både han och tvillingbrorsan kommit in i stora sängen mitt i natten.
En till att börja med men det brukar inte dröja länge förrän nummer 2 vaknar av att han är ensam i rummet och kommer han med.
Sen är det trångt...
Jag har jätteont i ryggen för att jag inte kan röra mig under natten, självklart så har jag ju bara en smal remsa säng att sova på, ofta med halva rumpan ute över sängkanten, medan de 2 huliganerna ligger på bredden i sängen och sparkar på varandra.
Och att ta in dem i deras egna sängar igen funkar oftast inte alls, då får jag istället sitta och sova i fåtöljen och det är inte mycket bättre för ryggen...

Så varför ska man ha så svårt att gå och lägga sig i tid, när man vet att timmarna innan 01-02 är de enda timmarna ostörd sömn man får???
Hopplöst!
Men idag SKA jag skärpa mig och vara i säng senast 22,15, jag lovar.
Kanske...

Inga kommentarer: