tisdag, oktober 17, 2006

Är det inte det ena så är det det andra...

Glad i hågen ringde jag till dagis igår och sa att de kommer idag om inget annat händer.
Jovisst, E ligger hos mig och hostar HELA natten.
A hostar nästan lika illa i sömnen inne på deras rum.
När vi går upp tänker jag ge det en timme för att se om hostan blir bättre av att de är uppe - nähä då, de hostar så de kräks flera gånger bägge två...

Så vi har varit hemma idag med.
Hostan är lika illa än, och till middan satt Emil och kräktes 5 ggr i rad utan att han hostade - bara massor av slem.
Och som grädde på moset är A lös i magen!

Tjoho!
Not.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh som jag känner igen det vännen! Det är många gånger jag befunnit mig i din sits med sjuka små och känt frustrationen krypa inför skinnet både på dem och på en själv! Hoppas grabbarna kryar på sig snabbt nu!

Länkar tillbaka till dig så fort jag hinner!

Kram