onsdag, oktober 04, 2006

"Jobbat" en stund idag

Idag har jag varit inne på jobb några timmar för planering.
Eftersom det inte innebar några som helst vanliga arbetsuppgifter utan bara planering så kände jag att jag nog skulle klara av några timmar.
Och det gjorde jag!

Det kändes faktiskt bra, jag kände mig delaktig, viktig och behövd - något jag inte känt på länge.
Det kändes även bra med själva planerandet, hela arbetslaget verkar ha många lika funderingar och inställning till hur vi ska arbeta.

Jag är helt slut i huvudet nu, och jättetrött, men jag är väldigt positivt inställd till att så småningom komma tillbaka, åtminstone på deltid, och få sätta igång med att förverkliga våra tankar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vd skönt att det kändes positivt att vara på arbetet en stund. Ta det nu lugnt och samla krafter.
Kram

Jonna sa...

Vad gott att det kändes så bra. Vad bra att du verkar ta det lugnt. Fortsätt så.

Kram J