måndag, oktober 30, 2006

Tecken

De är här.
Tecknena på att det snart är dags för månadens "roliga" vecka.

1. Finnar.
Inte många, inte stora, det har jag aldrig.
Men känslan av en inte lika fräsch hud som vanligt, det slår aldrig fel...

2. Chokladsug.
Mmm...
Marabou...
2st 200 gr för 30 kr...
Det blev en Daim och en Digestive.
Blev tvungen att smaka lite av bägge!

3. Smygande huvudvärk med tillhörande illamående.
Imorgon har den antingen gått över eller förvandlats till migrän...

Igår sa jag till min mor att jag inte haft migrän på säkert minst 6 månader, annars kommer den som ett brev på posten vid den där tiden varje månad.
Synden straffar sig själv...
Nu molar den bakom min panna, bakom mina ögon - och gör mig illamående så att jag knappt kan äta den där chokladen jag är så sugen på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med huvudvärken, det andra är ju inte så mycket att göra åt...
Mycket bra att du tagit bort bokstäverna, ibland får jag slå flera gånger för det blir fel någonstans.
Kram på dig!

C sa...

Jag säger bara en sak...
Levonova hormonspiral....

Det knäcker totalt, jag lovar!

Ja tack för att du tagit bort Wv!