torsdag, oktober 05, 2006

Potteri-bakslag 2

E har ju fått värsta bakslaget i "potteriet".
Från att ha varit torr dagtid varenda dag på dagis i flera veckor så kissar han nu på sig flera gånger om dagen, både på dagis och hemma.
Stackarn.
Häromdagen sa han: "Jag vill ha blöja, jag är en bebis, jag kissar i soffan."
(Han kissade i soffan TRE dagar i rad här hemma, men INGEN kallade honom bebis!)

Han ska inte behöva känna sig så!

Så nu har jag lämnat honom på dagis med blöja på från och med idag.
Han tog emot blöjan med glädje, han vill verkligen inte kissa på sig.
Han får ha blöja några veckor så får vi prova igen då.

Hur går det för er andra som slutat med dagblöja?

1 kommentar:

C sa...

Lilla hjärtat då.
Du vet vad jag tycker men jag lämnar lite sympati till grabben här med.

Blöja på!