onsdag, januari 26, 2011

Dag 43 – Ditt favoritplagg?

Hmmm...
Mitt favoritplagg?
Det måste vara jeans.
Jag går alltid i jeans, utom de varmaste sommardagarna - då har jag caprijeans eller jeansshorts, haha.

Alltid jeans.
Utom förstås nu när jag har min byxgördel efter operationen, den är som ett par tjocka tights i full längd och det blir väldigt varmt med jeans ovanpå.
Trust me, jag har provat flera gånger.
Utomhus är det toppen, men inomhus inte lika mycket toppen...

Jag har tre veckor kvar i gördeln, och ja, ska man titta på mitt favoritplagg sen operationen så är det ju ett långt linne/en lång tunika.
För då behöver jag inga byxor alls hemmavid, utan har bara gördeln under!
Tar jag en kjol på kan jag tom visa mig ute så.

Men jag längtar efter att få slippa den.
Jag längtar efter att få gå i jeans igen!

Inga kommentarer: