torsdag, december 31, 2009

Nyårsafton

Då var det nyårsafton.
Sista dagen på det här skitåret.

Förra nyårsafton var tuff, en av de tuffaste dagarna jag varit med om.
För första gången skulle jag gå in i ett nytt år utan Fredrik vid min sida.
Men i år känns det lite lättare.
Smärtan är inte lika våldsam, även om saknaden är lika stor.

I år kan jag ändå se fram emot ett nytt år.
Ett år jag hoppas blir så mycket bättre än det år som varit.

Nu ska vi strax ge oss iväg på den årliga nyårsfesten.
Med världens bästa vänner.
Utan dem vet jag inte var jag varit idag.
Tack för att ni finns där för mig!

Och med det vill jag önska er alla en trevlig nyårsafton och ett
GOTT NYTT ÅR! ♥

3 kommentarer:

Jonna sa...

Önskar dig och grabbarna ett lyckligt 2010. Ett som inte är så fullt med sorg utan med mer glädje.
Ta hand om er alla!

Tänker på er!

Kram

Gitte sa...

Önskar dig o pågarna ett underbart år... och det hörs att du försöker tänka framåt, sorgterapeuten som du skrev hjälper dig nog en hel del. kram gitte

Pia sa...

God Fortsättning på det nya året! Jag önskar Dig och dina fina Pågar allt gott!!

Pia