onsdag, december 23, 2009

Snö, snö, snö!

Snön har vräkt ner över Skåne och vi njuter i stora drag av den!
Här kommer ett gäng blandade snöbilder.


Jodå, det är Skåne, jag lovar! Och ja, jag blev rejält svettig av skottandet...


Axel älskar snön!



Vad ska man med pulka till?


Så här snöig blir man av att åka på mage!


Axel sötnos.


Full fart i backen!


Emil i full fart nedåt!


Sluta fota mig, mamma! (Emil)


Emil sötnos vill inte vara med på bild...


Jag och Emil nere på säker mark efter vår pulkafärd.


Av nån anledning skulle de ligga på bordet...


Axel ligger i snön på bordet...


Emil kastar snö på mig.

2 kommentarer:

Soulsister sa...

Eftersom du bara bor ett stenkast från mig så vet jag hur pass mkt snö det kommit....tog mig en bra stund att skotta fram bilen härrom dagen...

Anneli sa...

Vilka underbara bilder på Dig och Gossarna!!