söndag, november 02, 2008

Scrapträff

Idag har jag varit på min första riktiga scrapträff!
Det var superkul att få träffa alla och förstås särskilt de man kände igen från Scrappiz!

Vi fick roliga utmaningar, hade butik på plats, det bjöds på fantastiskt god lunch och sen mumsiga kanelbullar och som grädde på moset fick vi alla 2 presenter med oss hem!
TACK gulliga Carina som fixade allt!
Och TACK alla ni andra för en supertrevlig dag!
Jag gör GÄRNA om det!

Vill ni se foton från träffen så kika in hos Anki eller Annica, de hade kameran med sig!
Har de inte kommit upp än så ha tålamod och kika in igen en annan dag!

5 kommentarer:

Lotta sa...

Här inne har jag varit förr!!
Vad kul det var att träffa alla idag på träffen. Tack själv för en trevlig dag!

Anonym sa...

Det var verkligen kul att träffas!

Mina bilder kommer lite senare, just nu letar jag efter min tappade röst. Fick gå hem från jobbet när rösten rymde helt och bihålorna satte igång att värka... blä. Orkar ju inte ens pyssla!

Vibbe sa...

Kul att se din fina sida.
Kul att träffa dig på träffen igår.
Hoppas att det blir fler så trevliga träffar
Kram
Vibbe

Petra sa...

Ja det var himla kul igår. Jag tackar för det trevliga sällskapet och hoppas vi kommer att träffas fler gånger.

Kram Petra

Anki sa...

Verkligen kul att träffa dig Lotta har som sagt följt denna bloggen länge o länkar till den :)
Gillar din blogg och dess innehåll massor och du är sååå duktig scrappare, synd vi hamnade så långt ifrån varandra men vi hann prata ändån :) härligt!

Ska ladda över bilderna men orkar inte idag.

Än en gång kul att du kom på träffen och vi måste ses igen!