fredag, mars 23, 2007

Uppmärksam make?

Sedan 1,5 dag, eller ca 36 timmar om man så vill, har jag haft kort lugg igen.
De senaste dagarna/veckorna har jag klagat på min långa lugg flera gånger och sagt att jag måste klippa mig och igår fick jag tummarna loss och satte saxen i luggen.

Maken har fortfarande inte lagt märke till min nya lugg...
Det får en att undra hur ofta han egentligen verkligen tittar på mig?!

Men, men, jag tänker inte säga något, vi får väl se hur lång tid det tar innan han märker det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är inte ensam om det kan vara någon tröst...
Kram

Nemi sa...

Har han inte sett den nu, kommer han förmodligen inte heller märka det alls... Snart är den ju lång igen... Tror inte att det är enbart din man det är fel på, de allra flesta karlar funkar nog så... Kram!

Anonym sa...

Tyvärr måste jag säga att jag är precis likadan själv. Det kan gå flera dagar innan jag upptäcker att någon jag träffar ofta har klippt sig, färgat håret eller bytt glasögon.
Vet inte varför jag är så. Det är tråkigt, för jag upplevs som om jag inte bryr mej. Men så är det inte. Men när jag själv gjort något vill jag att alla ser det:)

Pia sa...

Hm... känner igen mig - i din man :-D!

A odlade skägg en period och jag klagade på det säkert en gång/dag -det kliades när man skulle mysa och han såg ju så gammal ut! När han sedan efter några månader rakade av sig allt, märkte jag inte det :-O. På 3:e dagen var han själv tvungen att uppmärksamma mig på hans slätrakade ansikte...

C sa...

Har en sån här hemma med...
Så tyvärr så får du nog nöja dig med att höra det från oss.

"Va fin du äe i håret L, måste vara skönt att få luggen ur ögonen!"