måndag, mars 12, 2007

Sjukskriven

Jag var hos doktorn idag pga min "krasch" i onsdags och blev helt sjukskriven i 2 veckor.
Sen ska jag börja med 2 timmars arbete om dagen i 2 veckor innan jag ska till doktorn igen.

Skönt att få lite andrum, lite tid för återhämtning...

Jag är så tacksam att jag har så underbara vänner, IRL och i cyberspace och mittemellan :-D, som tänker på mig - ni betyder massor för mig och utan er vet jag inte hur jag klarat mig!
Och familjen självklart - tack för att ni alltid finns där!

3 kommentarer:

Nemi sa...

En underbar vän får underbara vänner... :-)

Skönt att du fick lite återhämtningstid. Tänk på dig själv och ta det så lugnt du bara kan.

Många kramar, N

C sa...

GRATTIS! SÅG att du vunnit på scrappiz! Supergrattis!

Anonym sa...

Härligt att det känns bra och att du får andas.
Massor med kramar!