måndag, januari 01, 2007

I-landsproblem, jag vet...

... men va störigt!

Är så där lagom bakis idag och VÄÄÄLDIGT sugen på gott som jag alltid blir dagen efter - tur att jag nästan aldrig dricker!
Var nere med E på Domus och handlade (förutom matvaror) mig ett Marabou Daim - mmm...

När pågarna somnat la jag mig i soffan bredvid maken och vi öppnade chokladet, beredda på att i kör utbrista: Mmm...
Då smakar det j*kla chokladet MINT!

Jag HATAR mint!
Och är alltså fortfarande chokladsugen så jag kan gå åt!

(och har fortfarande inte kommit i säng trots att jag borde lagt mig för länge sen...)

5 kommentarer:

Pia sa...

Här en nattsuddare till ;-)... Vilken choklad-tortyr du utsattes för - det kan ju ge men för livet!!

Anonym sa...

Jag älskar mint, men jag förstår din besvikelse!
Lät som ett bra nyår!
Kram

A L V A S - P A P P A ! sa...

Bara att hålla med. Mera omaka par får man leta efter (ja inte du o din då, utan chocklad o mint)

Anonym sa...

Muhahaha...
jag ser din min framför mig. Och det är ju inte så att man drar på sig jkackan och drar ner och köper en ny...

God fortsättning förresten. Mail kommer senare idag.

Anonym sa...

*fniss* är det inte typiskt när man har förväntningar på att något ska smaka underbart gott!

Tack än en gång för dina fina rader på mitt inlägg den 1/1-07