fredag, juli 24, 2009

Foton mm

Idag blir det ett gäng foton från sista tiden.
Tyvärr har jag helt kommit av mig i dagens foto-fotograferandet, men jaja, jag kan ju ta upp det igen, det är ju inte för sent.


Världens finaste Axel! (midsommarafton)


Kubbspel på midsommarafton!


Urusel bild, men jag älskar Axels glädje över ett bra kast!


Axel är cooooool... ( i mina 5-åringars värld är kalsonger inte så viktigt!)


Emil har målat med fingerfärg... (ibland är man glad över att de gillar att vara nakna!)


Jag förstår var för pågarna kallar Lunds Domkyrka för "Den döda kyrkan"!


Vackert i kyrkan.


Gott med glass i väntan på bussen!


Emil på väg hemåt efter en härlig dag i Lund!


Tänk att alla fontäner är så spännande!


Buskillar väntar på bussen!


Två nöjda killar på väg hem efter bion.

Igår blev det bilen till mamma och pappa, det ösregnade så jag var INTE sugen på att gå mellan hållplatser en massa gånger...
Först har vi ju en lång promenad till bussen, och sen från bussen till tåget och sen från tåget till nästa buss och sen en lång promenad från bussen till huset- nej tack!
Typiskt nog slutade det regna lagom till att bussen nyss gått, men det var skönt att ha bilen ändå!

Väl hemma hos mamma och pappa försökte vi komma på något att göra efter lunchen, vädret var fortfarande grått och trist så det blev en tur till IKEA!
ÄNTLIGEN hade de fått in min hatthylla, så efter nästan 3 månader i nya huset har jag snart fått upp en hatthylla i hallen!
Jag ville ju inte ha nån annan än just den, ni ska få se foto sen så förstår ni varför!

Tack för sällskapet, mamma!
Alltid lika mysigt!

I eftermiddag/kväll ska vi till A&J, L&M kommer också så det blir en kväll med alla bästa vännerna.
Det är så skönt att umgås med dem, de är verkligen en tröst och ett stort stöd, och en stor källa till glädje och skratt.
Samtidigt som det varje gång är jobbigt, umgänget med dem är ju så starkt förknippat med Fredrik, det var ju VÅRA bästa vänner i vått och torrt.
Och därför fattas han extra mycket i deras sällskap.
Men det är väl också det som är så skönt, jag vet att de saknar Fredrik lika mycket som jag, och samtidigt kan vi minnas alla roliga och knäppa stunder tillsammans, även om vi självklart blir ledsna med.

Inga kommentarer: