tisdag, juli 18, 2006

Jag SAAAAAAAKNAAAAAAR dem redan!!!

Det är inte mer än en kvart sen de åkte, men jag är så ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fy, vad jobbigt det var den här gången!

Mormor och morfar har varit här nyss med storkusin L och hämtat pågarna, de ska åka buss och tåg hem till mormor och morfar! De har pratat om tågresan i flera veckor, det är ju sååå spännande!
"Jaja, hejdå mamma!"sa de och vinkade, ivriga att få komma iväg... Tradiga morsan ville ha både pussar och kramar, och farsan likaså!

Men usch, jag grät så fort jag stängde dörren. Jag är inte van vid att vara utan dem! Oron ligger som en stor sten i magen, fast att jag vet att mina föräldrar tar väl hand om dem.

Men JAG är ju inte där, JAG får inte ta hand om dem, se efter dem, skydda dem!

Den här gången var värre än alla gånger utom första gången, det är ju ändå typ femte gången de sover borta från oss så det borde ju tvärtom kännas bättre! Jag vet inte om det beror på att det var DE som lämnade oss den här gången? De andra gångerna har ju VI lämnat dem hos mormor och morfar... Oavsett varför så saknar jag dem något otroligt redan!

Mina fina underbara pojkar, mamma vill ha er HÄR!
*snyft*

Inga kommentarer: