torsdag, juni 24, 2010

Blandade foton

Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp foton på sistone.
Här kommer i alla fall några från sista veckorna.

Pågarna var på en massa kalas i början av månaden och så här fina var de efter ett kalas på Funhouse i Malmö:


Axel är Spindelmannen!


Emil är Batman.

Och så här såg det ut när jag hittade mina gamla jeans som jag sparat:


Jepp, jag får plats i ena benet nu...

Och Emil har fått ett nytt sovrum som blivit så här fint:


Emil har själv valt färg på väggen. (och kläder..)


Andra sidan rummet, det är litet men mysigt och han trivs jättebra i sitt nya rum!


Min klematis blommar med stora vackra blålila blommor!

Avslutar med att önska er alla en riktigt GLAD MIDSOMMAR!
Själv ska jag fira den med mina barn och världens bästa vänner!

5 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Fina bilder!
Vad tjusigt rummet blev.
Jag blev lite inspirerad.
Felicia har samma rum och vi funderar på hur vi ska fixa det bäst till henne :-)

Kram Katarina

Fialia sa...

WOW!! Så cool bild där du står i ena benet på dina gamla byxor! Imponerande!

Christina / Synål / Stina sa...

Vad fina bilder, måste kännas kanon och ändå konstigt att man kan stå i ena benet på ett par byxor som man själv har haft innan.
BRA JOBBAT
Hoppas ni njutit av god mat och fint väder
Kram Stina

Anonym sa...

hm

Kate sa...

Kul att du står i ena benet av dina gamla byxer! :)

Kram