fredag, mars 20, 2009

Ledsen

Ikväll är jag lite ledsen och orolig.
Fredriks bästa kompis, min bästa kompis man (ja, vi ordnade det så bra för oss!), blev inlagd på sjukhus igår med lunginflammation, uttorkning och misstänkt legionärssjuka.
Googlade ju såklart och blev väl inte direkt mindre orolig efter det...

Jag tänker på dig, J - och jag finns här för dig, älskade A.
Du vet att du kan ringa när som helst, och vill du åka in och vara ensam hos J så tveka inte att be mig ta hand om lilla T!
Jag vet att jag redan sagt det i telefon, men jag vet oxå att du är minst lika envis som jag - så därför säger jag det igen.

Ni betyder allt för oss, vi gör allt för er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår din oro, Lotta. Fint att ha sådana vänner som ni verkar vara. Det är underbart./Jessicka

Inger sa...

Men fy vad otäckt, håller tummarna för att allt går bra nu.
Massa kramar till er alla
Inger m VEF

Anonym sa...

Älskade Lotta (kramas), jag håller såklart mina tummar för din vän.

Det går bra, det måste det göra. Försök tänk positivt...

Jag blir varm i hjärtat av att läsa att ni har så goda vänner omkring er, du och pågarna.

Jag tänker på er vän!

Kram

Nemi sa...

Jag håller tummarna att han snabbt blir frisk.

Kramar, N

kattiiiiss sa...

Krya på dig lilla J!
Vi tänker på dig.
Kramar