tisdag, maj 03, 2011

Passande väder

Ja, man kan väl säga att vädret passar mitt mående idag.
Grått och deppigt väder, grått och deppigt sinne.
Två månader om året är jobbigare än andra, maj är den ena.
Jobbigare är kanske fel ord, för de andra månaderna är inte särskilt jobbiga längre, både jag och pojkarna mår ju bra och är glada i vanliga fall.

Men maj börjar med årsdagen idag - idag är det 14 år sen jag och Fredrik träffades för första gången.
14 år sen jag blev kär.
Jag visste direkt, så var det bara.

Sen fortsätter maj med många minnen, vår årsdag för första kyssen/när vi blev ihop och vår bröllopsdag.
Not my favorite month med andra ord.

4 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Skickar över en varm kram! Jag vet att den inte kan ta bort det tunga denna månad, vill bara att du skall veta att mina tankar finns med dig ♥

Christina / Synål / Stina sa...

Inte så konstigt att månaden är jobbig men man ska vårda minnena till det bästa. Hoppas en kram här kan göra det lite lättare att minnas med glädje. Tänker på dig.
Kram Christina

kattiiiiss sa...

Skickar en kram!

Tvillingmamma Lotta sa...

Tack gulliga ni! ♥
Det känns bättre idag, så nu ska det säkert kännas OK i alla fall tills det är dags för bröllopsdagen.
kram