tisdag, november 30, 2010

Dag 01 - Presentera mig själv

Ja, vem är jag?

Jag heter Lotta och är 37 år gammal.
Kortfattat brukar jag beskriva mig själv som tvillingmamma, pedagog, scrappare och fotograf.
Fyra stora delar av mig.

Jag är en lugn och trygg person, med en positiv grundsyn på livet och allt som hör till.
Jag ser möjligheter istället för hinder, allting går att lösa på bästa sätt med kreativitet och rätt inställning.

Jag gillar ordning, och driver mig själv till vansinne för att jag är så rörig ibland.
Jag gillar även att ha kontroll på läget, jag tar gärna ledningen i projekt, i grupper och möten och jag är bra på att se helheten, att sammanfatta.
Tyvärr innebär det ofta att jag tar på mig för mycket eftersom jag hellre gör saker själv för att jag då har kontroll över det.
Tider är också något jag är noga med, jag kommer hellre en kvart för tidigt än riskerar att komma försent.

Jag har mycket av barnasinnet kvar även om det fått sina törnar i livet, och gillar till exempel att åka pulka och vattenrutschbanor.
Som mamma är jag ganska principfast, men älskar att skämma bort mina huliganer med presenter och framförallt med kärlek - de är ljuset i mitt liv!

2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Ser fram emot kommande inägg!

Kram
K

Gitte sa...

Ser framemot dina ord....o DU jag låna denna.... o ska se om jag oxå kan få till det....
kram gitte