söndag, september 20, 2009

Rekordträffen

Igår var jag i Göteborg på Rekordträff!
Ca 250 glada scrappare i samma lokaler - vilken upplevelse!

Dagen började tidigt, klockan 6.15 stod jag utanför Shell vid Lockarp i utkanten av Malmö och blev strax upphämtad av Kate och Fia.
Sedan fortsatte vi mot Göteborg och Mölnlycke i rask takt.

Det blev en dag med många skratt, trevliga möten, hysterisk stress innan varje deadline, shoppingmania, powerwalk (vi gick i totalt fel väderstreck när vi skulle hitta till thai-restaurangen!) och förstås en massa scrappande!
Totalt var det 6 utmaningar där man kunde delta med både kort och layout, så egentligen blev det ju 12 utmaningar.
Jag är väldigt stolt över att jag fick till ett kort och en layout till varje utmaning - men det var stressigt...

Strax innan 21 hade vi packat ihop och begav oss mot Skåne igen, Fia tog ratten och körde hela vägen hem!
Trots en sväng inom Lilla Torg i Malmö för upphämtning av Fias man så var jag hemma "redan" 23.45.

Tänk vad mycket man hinner på 18 timmar ibland!

Tack Fia, Kate och alla andra!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
K8an sa...

Tusen tack för igår kära du! Det var en fullspäckad dag men ack så rolig!! Hoppas vi ses snart igen :)

Kram