fredag, september 18, 2009

Foton

När jag var hemma med Emil och hans halsfluss i början av september var det kanonväder på tisdagen och i ett svagt ögonblick lovade jag honom att vi skulle åka till stranden dagen efter, då han skulle vara hemma en dag till för att bli smittfri.
Axel ville ju inte missa det så han fick också följa med, tyvärr övergav sommarvärmen oss - men badade gjorde de ändå!




















Och här är födelsedagsgrisen den 9:e, med det fina halsbandet från Emil runt halsen.

5 kommentarer:

Carina Persson sa...

Hej!

Jag hittade din blogg på sorginfo.se och kände att jag ville skriva några rader till dig.

Jag heter Carina, är 40 år gammal och jag bor i Kristianstad. Jag är mamma till en son som är 9 år och till tvillingflickor som är 7½ år gamla. Jag såg på sorginfo.se att du, precis som jag, mist din älskade. Mina tre barns pappa, Peter, dog den 24 november 2007. Han blev 38 år gammal. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det är svårt att hitta orden. Men jag ville i allafall höra av mig och säga att jag tänker på dig och dina barn och att du gärna får höra av dig om du har lust. Min mailadress finns på min blogg.

Ha det så bra, så bra du kan, och ta hand om dig och barnen.

Kram

Carina Persson i Kristianstad

Nemi sa...

Vilka underbara bilder! Jättefina modeller, ni alla 3!

Kramar, N

Pia sa...

Vilka härliga foton! Känns som att ni befinner er i ett annat land än jag, och praktiskt taget gör ni ju det ;-) VI hade snö i luften i fredags!

Hoppas att ni har eh skön helg!

/Pia

C. Tvillingmamma sa...

Bilden med era fötter i vattnet är HELT UNDERBAR!!!

Tack för att du delar med dig

Kram Caroline-tvillingmamma

Mikaela H B sa...

vilka jättefina bilder!