tisdag, maj 15, 2007

Kola vs tänder...

Idag kom mitt paket med ett UV-filter till kameran.
I paketet låg även 4 kolor!
Förra gången jag fick paket av dem låg det en Snickers bland mina grejer...

Maken och jag tog varsin kola, den var väldigt seg och jag sa:
Haha, vill de att deras kunder ska tappa plomberna, eller?!

Två sekunder senare bet jag i något hårt...
När jag väl fick ut det och resten av kolan så insåg jag att det måste vara en bit av en tand!
Jodå, i spegeln såg jag var biten suttit.
Men jag känner ingenting, det är inte vasst eller gör ont eller nåt.

Måste man verkligen gå till tandläkaren???
*vill inte*

Sens moral:
Om du ska äta kola så skoja inte om att tappa plomber/tänder först!

2 kommentarer:

Nemi sa...

Aj, aj, aj då. Jag vet inte om man måste gå till tandläkaren...

Förslag: ring till tandläkaren och hör vad de säger om det.

Kram, N

Tvillingmamma Lotta sa...

Jag trodde det skulle gå, men inte...

Jag har tid hos tandläkaren idag 14,45!

Blääää - jag hatar att gå till tandläkaren!

kram, Lotta