torsdag, maj 31, 2007

420 kronor...

... la jag igår på en klippning av mitt hår!

Nog för att han varit nordisk mästare och tävlat med landslaget - men 420 kronor!?!

Om jag är nöjd?
Jadå, klippningen är jag supernöjd med, men inte hans styling så den ändrade jag på illa kvickt!

Jag skulle lägga i lite blonda slingor oxå för att ljusa upp håret nu när han klippt bort nästan allt ljusblont, tyckte han.
Ja, gärna!
Men inte när det kostar 1000 kronor...
Då får nog solen sköta blekandet istället!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Ja, det är inte roligt att gå till frissan längre. Kostar svinmycket.

Min frissa är hyfsat billig, sist betalade jag för klipp och sling knappt 800, om jag minns rätt, blev helt plöstligt väldigt osäker.

Ha en trevlig helg.
Kram Jonna

Anonym sa...

Ja det kostar en del jag betalar 550:- tror jag, men hon är kanon, I love her!
Kram

Nemi sa...

Ja, verkligen jättedyrt! Idag ska jag gå med lilla T till frissan för första gången. Jag har tidigare klippt barnen själv (vi använder ju dock trimmern till F), men nu blir det varmt för henne i sommar, då den lilla bestämda unga damen har bestämt sig för att hon inte vill ha tofsar. Och en hyffsat kort, fin, sommarvänlig frisyr tycker jag mig inte kunna åstadkomma själv på henne. Det ska bli intressant att se hur mycket det kostar... Min mamma har sparat kvitto på min första hårklippning och då kostade det 1 krona... Men så var jag bebis då, för jag hade ganska långt hår redan från födseln.

Ha en trevlig helg! Kramar, N