fredag, februari 09, 2007

Äntligen!

Äntligen känner jag att jag faktiskt har lite ork igen!
Fy 17 vilken pärs vi haft - vinterkräksjukan...

Pågarna började ju kräkas mellan lördag och söndag.
Själv började jag kräkas mellan söndag och måndag, var helt färdig hela måndagen, hade feber, var matt i kroppen, skakade, och frös.
Tisdagen kände jag en liten bättring, men då började pågarnas magar rinna på andra hållet.
Onsdagen var det min tur att springa i skytteltrafik mellan toan och soffan.
Sen igår så bara plötsligt så mådde jag bättre och magen stabiliserade sig lite.
A däremot hade fortfarande diarré.

Idag har jag jobbat för första gången denna veckan, men E hade tydligen fyllt 2 blöjor åt maken under dagen.

Så vi fick snällt stanna hemma ikväll medan maken åkte ensam på födelsedagskalas...

Inga kommentarer: