torsdag, september 08, 2005

Fått 2 jobb idag! - 8 sep 2005

Jag har fått 2 jobb idag!
Som det kan gå!
I morse var jag på en anställningsintervju kl 9 o en kl 10,30.
På eftermiddagen ringde bägge tillbaka - nu måste jag bestämma mig tills i morgon vilket jag vill ha...

Bägge är i mångkulturell barngrupp 1-5 år, bägge håller på med spännande omorganiseringsarbete o utveckling.
Ena jobbet är under mina gamla chefer som jag känner väl o vet hur de fungerar o deras tankar liknar i mycket de tankar vi har i vår omorganisering vi håller på med på mitt nuvarande jobb, andra jobbet är under 2 chefer som är nya på området sen i dec o som rör runt i grytan ordentligt där o satsar stort, har fått mycket pengar o har många spännande ideér.
Usch, va svårt...
Jag får fundera hela natten på det här...
Jag lutar kanske en aning mer åt ena hållet, jag får se hur det känns i morgon!

O nu är det full fart i budgivningen på vårt hus!
Vi begärde 975,00.
I fredags låg budet på 975,000, igår låg det på 1.035,000, idag ligger budet på 1.275,000 kr!!!
Whiiii!
Vi har lugnt råd med att jag går hemma på garantidagar från 15 nov-31 dec...

Inga kommentarer: