torsdag, januari 12, 2012

Lång januarivecka

I måndags började allvaret igen (eller ja, jag tjuvstartade med att jobba onsdag-torsdag förra veckan oxå) och som alltid när det är nåt speciellt har jag svårt att somna för att jag är rädd att försova mig.
Den här gången var det fullständigt omöjligt och jag sov knappt någonting alls på hela natten.
Nästa natt blev inte bättre, och inte nästa heller...
Har nog aldrig varit med om det här - 3 nätter i rad utan nån sömn att tala om!
Så det känns som om veckan varit dubbelt så lång som vanligt!
Men igår kände jag att jag MÅSTE få sova, så jag rotade fram några gamla sömntabletter ur skåpet.
Tog halv dos innan sängdags och slocknade som en klubbad säl!
Sov 22.30-2.47, var vaken en stund och sov sen vidare till 4.15 och sen till 5.57 och sen ringde klockan 6.35.
Så visst fick jag sova lite.
Men som jag drömde!
Jag drömde massor, massor av konstiga saker!
Det får nog bli en tablett ikväll med och sen hoppas jag att det rättar till sig under helgen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: