måndag, november 14, 2011

Grattis på födelsedagen!


Idag skulle Fredrik ha fyllt 38 år.
Istället är det den fjärde födelsedagen vi får gå till hans grav på kyrkogården.
Men här är han, som han mådde bäst: hos de bästa vänner, sol och värme och en kall öl i handen!


Hemma hos samma goda vänner, ett underbart foto på Fredrik och Axel!
Kärleken lyser omkring dem!


Tillsammans med Emil på en spontan picknick i vår lilla trädgård.
Omgivna av glädje.


På skogstur med familjen, se så lika sin far de är!
Det är just det här de saknar mest, samvaron med sin pappa.
Emil sa häromdagen:
"Mamma, när jag ser ett barn som busar med sin pappa så känner jag hur jag saknar pappa."
Jag önskar så att han aldrig behövt känna så!


Till slut, ett favoritfoto på Fredrik.
Grattis på födelsedagen!
Vi älskar dig, vi saknar dig.
Alltid.

8 kommentarer:

Linuza sa...

Önskar så han fått vara kvar ibland oss.
Hoppas Emil får en bra namnsdag <3

Love U, kram

Jenny Mattsson sa...

tänker på er ofta och speciellt idag. Grattis till Emil o kram till er alla tre.// jenny

webmosterhelene sa...

Ja, det är orättvist!! Och dina pojkar saknar såklart sin pappa, det är nåt inget barn skulle behöva uppleva. Stor kram!

Anna sa...

Finns inte så mycket att skriva men jag skickar KRAMAR!

Karin sa...

Pojkarna är otroligt lika sin pappa.
Jag förstår att ni saknar honom varje dag. Detta skulle ingen behöva utsättas för.
Jag förstår också att eran kärlek var speciell, det syns i bilderna.
Kram

gunilla|uniquelyme sa...

Blir rent tårrögd, önskar att era pojkar hade sluppit känna så. Livet borde inte få vara så grymt eller orättvist.

kattiiiiss sa...

Jag skickar en stor björnkram. Vet att det inte hjälper eller tar bort tyngden och sorgen i era hjärtan. Men den värmer för stunden.
KRAM

Annika M sa...

Livet är så himla orättvist. Med en sådan pappa (och en så fantastisk mamma) kan det inte bli annat än fina människor av era barn!!! Önskar att ni aldrig behövt uppleva er mardröm.