fredag, juni 26, 2009

Fredag!

Fredag, fredag, fredag - wiiii!
Visst är det härligt med fredag!
Och en fredag med så härligt väder!
Toppen!

I onsdags blev det badpremiär för pågarna.
Hemortens lilla bad fick årets första besök av oss, men definitivt inte det sista!


Jag och Axel tar självporträtt!


Emil mumsar äpple!


Emil har fotat dagiskompisarna i färd med att hoppa i vattnet!

Idag blir det badet igen, efter jobb, och idag badar jag med!
Min bikini som jag köpte i mars är dock i största laget nu så jag får väl låta bli att dyka! ;-) *fniss*
Den är ju stl 48 (som passade preciiis då) och nu är jag ju en stl 44...

Och nu har vi blivit av med getingbona - ja, det fanns fler...
Så äckligt det var, han visade drottningen och alla larver inuti.
Bläää!
Men nu kan vi i alla fall använda vår trädgård igen och våga ha altandörren öppen!

Larm har vi också fått installerat förresten.
Känns tryggt.
Vi valde TryggaHem som rekommenderas av VillaÄgarna.


Huslarm med rörelsedetektorer, siren, rökdetektor, överfallslarm och utryckning vid larm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad häftigt att bikinin är för stor. :)
/Jessicka

Anonym sa...

Vet hur det känns ang bikinin =) ALLT jag har är förstort, bikinin kan ajg inte använda den ramlar av mig =) Dock fick jag köpa mig ett par träningsbyxor och ett par leggings så att nåt sitter ordentligt. Storlek? Från XL till M på tio veckor =))))

Ha en underbar sommar!!!
Kram missFBK/Catarina
www.scraptivarina.blogg.se