tisdag, maj 27, 2008

JAAAAAAAAAAAA!

Jag fick den lediga tjänsten på mitt jobb!!!

Efter en hemsk pärs under ett 1-timmesmöte med rektor, mentor och personalförmedlingschefen med tuffa frågor och antydningar om att de bara anställer de bästa, det kostar massor att anställa fel person, tvekar vi det minsta så anställer vi inte mm så lämnade jag rummet och började gråta lite för jag var säker på att jag inte fått fortsatt tjänst överhuvudtaget.
Min mentor kramade om mig och sa att alla i hela huset vill ha kvar mig och att de också sagt det till rektorn, alla hade bara positivt att säga om mig när de blivit tillfrågade inför mötet idag.

Jag hade min halvtimmes rast direkt efter mötet, och hade inte ens ro att sätta mig ned så jag stod upp hela rasten och sa nog knappt ett ord till mina kollegor!

Sen när jag kom in igen hade rektorn och personalförmedlingschefen pratat klart och jag fick mitt glädjebesked!
Så från och med den 1/7 när min provanställning i personalförmedlingen gått ut så är jag anställd på en heltidstjänst som förskollärare i huset!!!
Men jag kommer fortfarande att arbeta 75%, ett tag till i alla fall.

JAG ÄR SÅ GLAD!!!

6 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Stort grattis! Jätteroligt för dig ju! Härligt med en fast tjänst på ett och samma ställe.

Kram Camilla

Gitte sa...

Grattiskramar skickar jag till dig---- så nu är dom nog framme....

Kul att bli uppskattad, lite onödigt kanske att utsätta dig för en sån grillning om de redan fått bra omdöme?

Anonym sa...

Stort grattis!!!
Kram Malin

kattiiiiss sa...

Jättegrattis!!!
Vad skoj!

Kram, Katarina

Lena sa...

GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nemi sa...

Grattis, grattis, grattis!!!!!!!

Åh, vad glad jag blir för din skull! Så glad att det ordnar sig så himla bra! Det är du helt välförtjänt av!

Massor med kramar, N