måndag, augusti 13, 2007

Nytt igen


Den här är till utmaningsrallyt på Scrappiz:
*vit eller svart CS, använd färgerna gult, orange, rött, limegrönt, turkost.
*Dold journaling
*något av filt


ScrapAddicted utmanade till Freestyling, att vara lite vild, ha kul och använda nya saker!
Jag har använt:
* papper jag aldrig använt och som jag inte ens köpt själv (fick dem som gåva!)
* rivna kanter, vilket jag bara gjort enstaka gång innan
* helt ny fjäril i metall - min första fjäril på LO
* det gröna "nätet" har jag aldrig använt på någon LO
* BG:s fibrer fick premiär idag
* Peterlinas journal tag - premiär idag
* blad ur anteckningsblock har jag aldrig använt innan
* färgen rosa är sällsynt på mina LO:s
* Andra gången jag använt rubons figurer
* titel i rubons är det sällsynt att jag gör
* pilar är något jag använt enstaka gånger bara
* ingen fluid chalk - är annars ett måste!
* i vanliga fall gör jag ganska "enkla" LO:s utan en massa dekorationer så det här är långt ifrån min vanliga stil!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka läckra sidor! superfina.